12 Eylül 2011 Pazartesi

Selam !!!



Eylül gelmiş sonbahar gelmiş ve ben bunu geçen akşam yürüyüşe çıktığımda anladım..Öyle güzel bir rüzgar vardı ki insanın içine temiz havayı pompalıyordu. Mevsimle birlikte yaşasın kıyafetler değişecek.Güzel yağmurlar yağacak ve yine güneşli günler olacak arada...Kıyafetler demişken Oysho yu gezen oldu mu ?? Birbirinden güzel kışlık hırkalar vardıı bayıldımmm

Biraz özetleyeyim mi hayatımı ?


- 2 ay 10 günlük evliyim ve mutluyum :)

- Dün kaybedenler kulubünü izledim.Ordaki melankholy man şarkısına bayıldımmm

- Ben rengarenk yastık kılıfı arıyorum..İnternette de bulamıyorum nereden çıkacak karşıma ? Acaba kumaş alıp mı diktirsem

- Bugün üzerimde kot eteğim ve üzerinde Honestly yazan Mango dan aldığım tişört var (Saçmaladım işte ne bileyim yazasım geldi )

- İş yerimiz taşınabilir, organizasyon da değişimler olabilir tedirginlik merak havası içerisinde çalışmaya çabalıyoruz.

- Öğrendiğim ve yapabildiğim en güzel yemek kıymalı semiz otu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.