15 Eylül 2014 Pazartesi

Renkli Rüyalar Oteli

Haftasonu denk geldiğim bir müzik kanalından aklımda kaldı Teoman Renkli Rüyalar Oteli.Gün boyu dinlesem bıkmam o derece güzel o derece anlamlı o derece benlik şuan.Dinliyorum başa sarıyorum.Bugün iş yerindeki kızlar yok İzmir de.Yalnızım, bol müzik, bol çay, bol kahve bol çalışma, bol odaklanma.

Gölge Avcıları Kulübü  muhteşem ilerliyor.Dehlizlerde kayboluyorum kütüphaneler de yaşıyorum bu aralar.Paralelde okudğum Ateşle Oynayan Kız ikinci planda kaldı şimdilik.En azından Gölge Avcıları bitmeden dokunamayacağım o kesin.

Yiğit in saçlarını kestirdik.Çok yakışıklı oldu.Bazen Şamil i, bazen Şamil abimi görüyorum yüzünde.Bazen de  bendeki o  hüzünlü gülümsemeyi görüyorum.biraz için acıyor,o zaman anlıyorum lisede edebiyat öğretmenimin benim hakkımdaki cümlesini " Hep böyle hüzünlü mü mü bakar gözlerin..."

Teoman bildiğimiz duman demek miş.Yani Teoman evrim geçirerek şöyle olmuş.Teoman- Toman- Doman- Duman .

Hadi bu haftamız güzel geçsin.Şamil imin ilk iş günü muhteşem olsun.Yeni iş yerinde çok çok mutlu olsun !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.