28 Eylül 2015 Pazartesi

Bir bayram daha biter

Öyle heyecanlandım ki bu sefer uzun süren birlikte geçireceğimiz bayramımız için...

Cumartesi başlayan Bodrum tatilimiz güzel geçti.Voyage torba da idik bu sefer.Sezon sonu olduğu için çalışanların zaman zaman bıkkınlıklarına rastlasam da çocuklu aileler için ideal bir oteldi.
Çarşamba günü Düzce ye bayram kutlaması için dönüşümüz ile birlikte kocaman ailemizle koşuşturmacalar, bayram ziyaretleri başladı.

Yiğit'in  yediği çikolatalar nedeniyle biraz iştahı kapansa da bizimle uyum için de olması beni çok mutlu etti.

Halam ile uzunca sohbet  etme fırsatımız  oldu bu bayram.Ona benzediğimi görüyorum bazen.
Anneanne sinden kalma 150 yıllık dikiş makinesini evin başucuna yerleştirmiş.Yiğit in onunla oynamasına izin vermesi, saatlerce onu oyalaması ile biraz da olsa dinlenme fırsatı bulabildim.

Sibel ve Tarık abim erkek bebek bekliyorlar.Ben de hala olacağım Şubat ta inşallah :)
Şamil abim ve Nilüfer;  Yiğit in afacanlıklarına güldüler bol bol.

Sinem, Pınar , Elçin ve minik Duru ile de buluştuk, hasret giderdik.

Velhasıl; güzel ağız tadımızın yerinde olduğu bir bayram geçirdik.Nice güzel bayramlara birlikte !


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.