3 Ekim 2018 Çarşamba

Elif..

İlk aşkının adı Elif . Bana bunu söylediğin an ne yapacağımı bilemedim.Aşık olduğunu ama neden aşık olduğunu bilmediğini söyledin.Hatta bir gece uyumadan önce Elif e  aşık olduğunu söylediğini ama Elif in seni duymayıp yanındaki ile konuşmaya devam ettiğini söyledin.İçim cız etti ama çaktırmadım.Yattığım yerden kalkıp yanına gelip yanağına alnına öpücük konudurup seninle gurur duyduğumu,sevdiğini söylemenin çok güzel birşey olduğunu söyledim.

Yiğit büyüyorsun.Ve ben gün geçtikçe annelikte olgunlaşacağıma acemileştiğimi hissediyorum.Öyle tatlısın ve akıllısın ki.Hızına düşünmene yetişemiyorum.

Bu ara sevdiğin şarkı "Yollarda bulurum seni"Haluk Levent.Çok güzel söylüyorsun.

Aslında yazmaya başlamadan önce bir konu hakkında yazacağımı biliyordum ama şuan o konuyu unuttum.En güzel hediyem , gofretim seni seviyorum.Güzellikler seninle olsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.