16 Mayıs 2020 Cumartesi

Karantina da 61.gün

Haftasonları sokağa çıkma yasağı var.Hafta içi market alışverişi dışında dışarıya çıkmadığımız ve evden çalıştığımız için bir nevi karantinadayız.61 gün geçmiş bu evde.Bugün iyiden iyiye bunaldığımı hissetsem de mecburi dışarıda çalışan , hatta hastalıkla mücadele eden insanaları düşününce kendimi şanslı buluyorum.
Dışarıda bilmem kaç yılın en sıcak Mayıs ı yaşanıyor.Şirket 2 hafta mecburi tatile girdi.Haftaya bayram ve benim sevdiklerimden uzak 2.bayramım olacak.
İlkini  iş nedeniyle Kazakistan / Almaata da geçirmiştim.Üzerinden 12 yıl geçmiş.
Yüzüme az önce yumurta akı maskesi yaptım.Yiğit'in ödevlerine yardımcı oldum.Biraz ıslak kek yedim.Bu ara favori tatlım.Evde takılınca tatlı ve hamur ustası oluyormuşsun.Hatta zamanla mayaladığın hamurlara benziyorsun :)
Pizza, pide ve ıslak ke ile geçiyor günler.
Şimdi kitap mı okusam yoksa After Life mı izlesem düşünüyorum.Akşam üzeri rehaveti çökmüş.Ağaç manzaralı mutfağımdan dışarı bakıp düşünüyorum...

Tatlım kendiine gel 2 gün sonra doğum günün.Ama ben ilk defa doğum günüm için heyecanlı değilim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.