9 Şubat 2022 Çarşamba

Bir Garip Geldin Hoşgeldin

Bir değişik geldi 2022.Sol kulağımda duyma problemi ile başlayan 1 Ocak tan bu yana kulak çınlaması şikayetim az önce geçici olmamasını dileyerek son buldu.Şaka değil 15 dk dır çınlama duymuyorum.
Şimdi dikkat kesildim de sanırım öyle olmasını dilemişim sadece..Hala geliyor o ses.
Minerie denilen bir rahatsızlıkmış kendisi.Verilen ilaçların etki etmesini umut ediyorum

Gece çalışmasındayım...Bir projemizin kritik bir geçişi var.8-9 kişi sanal toplantı odasında versiyon geçişi yapıyoruz.Sene 94 , sene 2009 ile başlayan cümleler, eski çalışanların hatıraları ile bugün Yiğit in piyano öğretmenine söylediği cümle geldi aklıma..
"2015 te ben 2,5 yaşındayım işte o zaman en yakın arkadaşım oldu Poyraz"....  Kuzcum öğretmenini sevdiği için en yakın arkadaşlarını anlatıyor sürekli.

Tabi bu cümle ile piyano öğretmeni ile bakışmamız ve benim seneeeee 2015 tey tey hey gidi günler demem baya komik oldu.7 sene az bir süre değil benim kuzum için.

Böyle ara ara beni şaşırtan gülümseten cümleleri oluyor. 
- Bu gece çalışmamız olacak Yiğit cim. Gece boyu ayakta olup çalışacağım
- Biraz cahilce olmuyor mu ? Gece çalışınca karaciğeriniz yenilenmiyor.Değil mi ?

Ahhhh ! İşte böyle  hayret veren anlar var.Ama hayat telaşesinde bu anlar geçip gidiyor.Not alınmayınca unutuluyor.Hayatımızın neşesi, birtanesi büyümeye devam ediyor.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.