22 Haziran 2024 Cumartesi

Omuz

Yiğit birkaç günlüktü… emzirme ya da tamamen ne yapacağını bilememenin verdiği gerginlikten dolayı omuzlarım tutulmuş ve şiddetli baş ağrısı ile sürekli  karanlıkta oturuyordum. Bu böyle olmaz diyen doğum doktorum beni bir fizyoterapiste yönlendirmişti… benden yaşça büyük halimin perişanlığını gören bu abla diyebileceğim insan önce başımı masaj aletine yüzüstü yerleştirip , oturur vaziyette omuzlarıma masaj uygulamıştı. Birkaç saniyede bir kafamı kaldırıp etrafı dinlemem sonrası ne olduğunu sormuştu…o sırada evde olan bebeğimin ağlama sesini duyuyorum sürekli ağlama sesi geliyor dediğimde bana sadece sımsıkı sarılmıştı… ne masaj be de başka herhangi birşey bana o anki huzuru vermezdi. Sarıldı ve ağladım… tek yaptığı omuzumu severek geçecek demekti…

Yeni doğum yapmış anneleri sevin… onlar sadece yetersiz olduklarını düşündükleri için gerginler 

Şuanda düzcede tutulmuş omzumla yazıyorum bu satıları..:)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.