30 Ekim 2009 Cuma

Kasım Başlarken



*"Zaman yolcusunun karısı" isimli , insanda başka isim bulamamışlar mı bu filme, hissi uyandıran filmi izledim nihayet.Ama çok ağladım sonunda çok...Yine de hoşmuş.O unutulmaz güzellikteki kır bahçesi gözümün önünden gitmiyor.

*Oyuncak müzesini gezdim dün.Tarihe yolculuk,çocukluğu tekrar yaşama,merak, özlem hepsi içiçe duygularlaydım. Bir de o beyaz köşke öyle imrendim ki..Sunay Akın' a miras kalmış o canım köşk, o da böylesine güzel bir müzeye ayırmış mekanı.Benim olsa dedim ama sonra nefesim kesildi 4.kata çıktıktan sonra.O kadar büyük köşkte nasıl yaşanırdı ki ? Nasıl olurdu ?

*Funda Arar huzur veriyor şuan.Aşağıda yalnız yemeğimi yedim sinirimi öfkemi kenara attım.İş yerindeki bütün sıkıntıları attım bir kenara.Neymiş "Öldürmeyen acı güçlendirirmiş.." Herkese teşekkürler o yüzden.

*Boşvermişlik ne güzel.Haftasonuna giriyoruz diye mi ? Yoksa kaybedecek birşeyim kalmadı mı ? Her ne sebepten ise de sevdim ben bu hali...

*Mantı açıcam akşama.Yok marifetli olduğumdan değil.İlk denemem olucak.Hadi hayırlısı :)

*Ben yağmuru da özlemişim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.