14 Mart 2010 Pazar

Gümüş renkli gün


Harika bir bahar havası var dışarıda insanın içini kıpır kıpır yapan.Ve bana yazma aşkı geldi

Ne zamandır sinemaya gitmiyorum aslında o kadar çok film var ki gitmek istediğim. Eyvah eyvah ı merak ediyorum.Komediye ihtiyacım var

Yeni keşfim var mı ? Evet var...Komili Zeytinyağlı Şampuan saçlarımı parltattı vallahi, sevdim.

Gribi yeni atlattım demiştim ya.İşte zor zamanımda dudaklarımı kurtaran, tekrar acı duymadan gülümsememi sağlayan Bepanthen Merhem i baştacım ilan ediyorum.Çatlakları 2 günde iyileştirdi.

Geçtiğimiz haftalarda ilk defa Paintball oynadım.Zekeriyaköy taraflarında. Korka korka gittim.Zaten arka saflardan bir kaç kişiyi vurabildim. Hazırlıksız gitmemek lazım tabiki. Eski ayakkabılar şart.Çamura bulanan bembeyaz ayakkabılarıma kıymak çok zoruma gitti.Maskeyi çıkartamıyorsun oyun boyunca.İyi tamam da nefesten buğulanan maskeden bir şey göremiyordum ki :) Sonuç olarak eğlendim mi eğlendim..

İkeadan 14 liraya çok tatlı ve kullanışlı "krabb" ayna aldım. Resimde sağda olan. Odama henüz asamadım ama...Matkap ne berbat ses çıkaran bir aletmiş!

Yine ikeanın zik zak beyaz kitaplığı odamı süslüyor. Resimleri yarın ekleyeyim hemen.

Herkese mutlu huzurlu bir hafta diliyorum !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.