29 Mart 2010 Pazartesi

Güneş Ülke Anadolu


Süper ötesi bir konserdeydim bu haftasonu : Tuluyhan Uğurlu "Güneş Ülke Anadolu"...

Altunizade Kültür Merkezinde verilen konser süresince, bir bakmışsın Hititlerde, bir bakmışsın Frigyalılarda, bir bakmışsın Lidyalılar , bir bakmışsın Komagene uygarlığında yaşıyorum. Anadolu medeniyetlerinden, Osmanlıya , ordan Cumhuriyetin kuruluşu ve önderimiz "Atatürk"e...Muhteşem bir tarih şöleni yaşadım.

Anlatmak yetmez izlemek, dinlemek lazım...Piyanoda Tuluyhan Uğurlu yönetimindeki ekip harika bir iş çıkarttı.Tanbur, Ney, Keman sesleri ile tarihte dolaştım...

Bir gece öncesinde Paris konseri veren sanatçımız "İstanbul Kanatlarımın Altına" filminin müzikleriyle de tanınıyormuş.Ben geç keşfettim ama vazgeçmeye hiç niyetim yok.

Bu da gözleriyle ışık saçan sanatçının web sitesi :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.