10 Mayıs 2010 Pazartesi

Bahardan yaza kaymak gibi bir geçiş



Uuuu ne buldum ben. Bazen yazıp taslak olarak kaydettiğim kayıtlar var.İşte 2 Mart ta bunalımlı bir anımda yazdığım şiir :

Sanki bir gözlük takmışlar da dünyayı olduğundan farklı gösteren

Ya çıkarmayı bilmiyorum ya çıkaracak el kayıp

Gözlük sağa sola oynadıkça arada gerçekleri görüp şaşırıp

Kurtulduğunu sanıp da kurtulamayan ben

İçimden fırlayan şair..Şiiri yazdığım zamanlarda yani kıştan bahara geçerken cidden zorlanmıştım ama bahardan yaza kaymak gibi bir geçiş yapıyorum şükürler olsun.Öyle demeyin sabit bir boğa burcu için eşyaların bile yerini değiştirmek zorken, koskoca mevsim değişikliğini kaldırmak hiç kolay değil...

Ordan burdan anlatayım.İş yerime zamanla alıştım biraz hırçın yırtıcı vari bir kız oluverdim.Kendi iş grubum dışında yeni bir çevre edindim ve hatta öğle aralarında tavla turnuvalarına katıldım.Sonuncuyum bu arada.Ziyanı yok.Arada yakınlarımda zırvalayıp sinir bozmaya çabalayan tipler olmuyor değil paat diye yapıştırıyorum cevaplarını.Ee "hadisize haddini bildirmek öksüze palto giydirmek gibidir" demiş büyükler.


...Ve Cuma dan itibaren izinde olacağım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.