24 Mayıs 2010 Pazartesi

Bu dile filtre lazım

Bir gün her ağzına geleni döken bir insan olacağımı söyleseler inanmazdım..Hem de istemsiz bir şekilde...Olamaz , şaka heralde derdim..Ve oldum.

Daha bu sabah tahammül edemeyeceğim bir ortamda kişilerin yüzüne pat diye bunu söyleyiverdim.İzin verir misiniz daha fazla tahammül edemiyorum diyip masadan kalktım.Buz gibi hava eşliğinde...Size değil muhabbeti geçen İspanyolca ya diyip düzeltmeye çabalasam da olmadı, yemedi...Kırmak istemediğim de varsa kırdım kalktım masadan avare bir halde...

Ne olduğunu bilmiyorum dilim kalbimle aynı anda çalışıyor ve ben dile mi yoksa kalbe mi filtre uygulayacağım çözmüş değilim.

He birde alınmalarım var ki sorma gitsin.Sanrılar ve hareketlerden anlamlar çıkarmalar...Piskopata bağladım sanırım...

Hadi hayırlısı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.