5 Temmuz 2010 Pazartesi

Şöyle Böyle


* Sesim kısıldı. Yine yaz hastalığına tutuldum ve klimalar yüzünden solunum yollarımda problemler yaşamaya başladım.Grip desem değil, nezle de değil, kuru öksürük ile birlikte ses kısıklığı. Pastiller ile geçiştirmeye çalışıyorum umarım çabuk geçer.


*Son zamanlarda bayılarak yaptığım şey Oysho da gezinmek. Birbirinden güzel pijama, gecelik, şortlar arasında zamanın nasıl geçtiğini anlamıyorum.


*Elimdeki kitap Ahmet Ümit : İstanbul Hatırası. Daha başlarımdayım.İstanbul un tarihini polisiye hikayelerle öğreneceğim diyorum ama henüz bir cinayetten öteye gidemedim :)


*Parfümümü değiştirme düşüncesindeyim. Armani Code u düşünüyorum.Şişesi çok zarif ama kokusu biraz ağır gibi sanki. sıktığımda bayıldım oldukça da kalıcı. Neyse araştırmaya devam


*Haftaya izinde olucam.1 haftalık iznin süper ötesi geçmesini diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.