12 Ekim 2010 Salı

Barcelona !!!!

Neden niye bilmiyorum ben Barcelona ya gittim :) Gezdim tozdum 5 gün. Gaudi nin evini , Barcelona Nou Camp stadını, Catalunya meydanını, La rambla caddesini, Montserrat ve Montjuic isimli dağlarını gezdim de gezdim.H&M i talan etmeyi de unutmadım.

Akdeniz insanı işte bizden çok farklı değil ama no english durumundaydık 5 gün.Kimse ingilizce bilmiyor .Çok nadir rastladık bilenine.

Otelden çok memnun kalmadım.Hep iş seyahatlerindeki o güzel otellerde her karşılaşmadaki çalışanların tebessümünü aradım. Bütün çalışanlar mı asık suratlı olur. Lesseps diye bir yerde ilginç bir hostelden bozma oteldi işte..

Gidenlere önerim Catalunya merkezinde uygun fiyata otel bulmaya çalışmaları.

Gezi boyunca arkadaşım sayesinde bacak kasları oluşturdum.Zira son gün havaalanına gitmek dışında hiç taksi kullanmadık.Km lerce yürüdük sanırım.Spor ayakkablarım tanınmaz hale gelse de yürümek eğlenceliydi.Kafaları boşalttık iki kız.
Bu arada tur la gitmedik elimizde haritalar bagpacker modundaydık.

Montserrat a gitmek için 1 saat tren yolculuğu yaptık ve benim için en ilginç gezi buydu.Teleferikle çıktığımız dağ eteğinden sonra finükülerle en tepesine çıktık heyecan doluydu.

İşte böyle güzel bir hafta geçirdim şimdi Grip i atlatmaya çabalıyorum.Ah o otelin havalandırması yok muydu!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.