25 Kasım 2011 Cuma

Veee günlerden Cuma !!!

Kendimi 2 bilemedin 3 sene öncesindeki gibi heyecanla yazarken buldum..Birden çok şeyim varmış gibi yazacak ama aslında cümleleri toparlayamaz gibi buldum.Sonra madem toparlayamıyorum içimden gelenleri savurayım gene madde madde dedim
- Sevgili Lale Zeynep (Yağmurlu Sabahları Sevenler Kulubü)senin blogun okumamla başladı blog maceram.Her blogumu açışımda yeni yazını gördüğümde yazma aşkı geliyordu içime.Hadi artık dön bloguna güzel yazılarını özledim
- Cuma ları çok seviyorum.Çocukluktan kalma.Süper Baba başlayacak sanki eve gidince.Ben yine Resim dersimi tamamlamakla birlikte Süper Baba yı izleyeceğim.Ah bide haftasonuna bıraksaydım da tadını çıkarsaydım dizinin.Ama olmazdı içim rahat etmezdi ki onu bitirmeden.
- Baş ağrısı var hafiften bilemiyorum neden.Ayrıca hava da bir soğuk.Kış deprosyonu mu nedir ?
-İşten arkadaşımla öğlen yürüyüşerine başladık.Zaten mekan da var yürüyecek.Aslında öyle çok istiyorum ki dans etmeyi.
-Roc denemeleri iyi gidiyor.Cildim baya bir nemlendi yahuuuu
- Kilo alıyorum :( yazdan itibaren 3 kilo.Nasıl verilecek bilmiyorum umarım yürüyüşlerin faydası olur.
- Karameli özlemeye devam ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.