23 Kasım 2011 Çarşamba

Roc & Esra

Denemediğim şey kalmadı.Yüzümdeki sivilceler pürüzler beni benden alıyor malum zamanlarda.
Dün eve doğru yürürken her zaman girdiğim kozmetikçinin "cilt analizi Çarşamba günü yapılcaktır" yazısını görmemle heh dedim bakalım analiz ne diyecek şu cildime...
Oturdum sandalyeye ,cildi parıl parıl bi kız yüzümde aleti gezdirerek, önce pürüzsüzlüğüne baktı.Yüzümü buruşturacakken çok fazla pürüzsüzlük yok dedi.İlginç.Ama sıra gözeneklere geldiğinde kabus gibiydi.Ekranda DERİN yazısını görünce hele hele o yakın çekimde cildimi görünce epey bi korktum.Neyse kırışıklıkta çıkmadı ama göz çevresi mimiklerden kaynaklı biraz kırışma var dedi , cildin derinine inmemiş henüz.Cilt analiz sonucu yağlı ama nemsiz bir cildim var.Eh napılır hemen ROC serisine başlanılır hanım kızın tavsiyesi ile :)
Evde jeli denedim.Öyle saatlerce yıka yıka çıkmayanlardan değil, kıvamı sıvı gibi.Sonra o güzel göz göz olmuş gözeneklerime sıkılaştırıcı toniği sürdüm.Ardından Hydra nemlendirici .O da gayet hoş.Göz çevreme minik hareketlerle yarım ay çizer gibi göz kremini de sürdüm.Sonraaa bitti.Evet bu çaba sonucu güzel bir cildim oldu akşam :) SAbah bu kadar vaktim yoktu nemlendiriciler ile başladım güne.Bakalım ilerleyen günlerde de memnuniyetim devam edecek mi ?

Bu arada cil nemlendirici maske buldum basite benziyor :
yarım muz
1 çay kaşığı tereyağı
1 çorba kaşığı bal

Mutlu güzel sağlıklı günler ! cildiniz parıl parıl parlasın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.