17 Şubat 2012 Cuma

Portakallı Kereviz


Her portakallı kereviz yapan bloguna mı yazmış ne etmiş bilemedim ama resim ararken bol bol bloglarda bu konuya rastladım..Yazmaktan vazgeçiyordum ki yine de ekleyeyim istedim.Evet ben de portakallı kereviz yaptım oldu :)
Hadi tarife geçeyim :
1 soğan
1 büyük büyük kereviz
1 tatlı kaşığı şeker
1 tatlı kaşığı tuz
1 havuç
Zeytinyağı
3 orta boy portakalın suyu
Kereviz yaprakları :)

Efendim önce zeytinyağına soğanı ardından havucu ekledim bunları bir güzel kavurdum.Sonra şekeri ekleyip karamelize ettim.Ardından küpten büyükçe doğranmış kerevizleri ekledim ve 5 dk kadar kavurdum.Bu arada keşke 1 adet patatesi katsaydım daha ii olcaktı ama ben katmadım.Neyse ardından portakal suyunu ekledim.Kerevizleri 1 parmak kadar aştı bu su.Sonrasında tuzu da ekledim.15 dk pişirdim.Ardından kereviz yapraklarını ekleyip 5 dk daha pişirdim.Sonra da afiyetle yedik. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.