29 Mayıs 2014 Perşembe

Rüya

Öyle yoğun rüyalar görüyorum ki bu aralar..Gece uykusunda yoruluyorum.Rüya içinde rüyalar.Okuduğum kitapla ilgisi var mıdır bilemem.Elimdeki kitap "Yüzyıllık Yalnızlık" Gabriel Garcia Marquez.Geçtiğimiz aylarda kaybettik.Ben de daha önce alıp kitaplığımda duran kitabına merakla sarıldım.röpörtajında söylediği üzere ninesinin anlattığı hikayalerden esinlenen anlatım dili oldukça ilginç.Merakla okumaya devam

Yiğitim canım birtanem..İşten geldiğimde senin yüzün gülüyorsa mutluyum, biraz üzgünsen üzgünüm .Seni hep mutlu görmek en büyük dileğim.Ama tabi olarak bu mükün değil.Bazı günler neşen yerinde bazı günlerse biraz içine kapanıksın.Seni çok seviyorum.Bazen ısırmaktan korkuyorum.:)

Sapanca Güral Wellnes a gittik iş arkadaşlarımızla.Bali masajı yaptırdım ilk kez.Muhteşemdi.Hamam sefası ile birlikte 2 günü orda geçirdik ve uzun zaman sonra Yiğit imden ayrı biraz içim buruk biraz keyfim yerinde bir zaman dilimi geçirdim.

Böyle işte..Çarşamba günü bir aksilik çıkmazsa Milano ya uçuyoruz.Pasaportlar gelmiş idata ya.Vize çıkmıştıur diye umut ediyorum.Yarın göreceğiz.

Yiğitim in pasaport fotoğrafı şahane :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.