21 Ekim 2014 Salı

Wish List

Doğum günüme çok var, evlilik yıldönümüne de, yılbaşı en yakını :)
Bu aralar her yerde indirimini kolladığım 2 parçayı ekleyeyim de bir gören duyan olur belki :P

Şaka bir yana uzun zaman olmuş wish list yapmayalı.Öğrencilik , yeni mezunluk zamanları sonrası uzun beklemeler bitip "hemen alayım,aman ne olcak, bir daha mı gelecez dünyaya" zamanları gelince wish listlerin tadını unutmuşum.Halbuki beklemenin tadı başka.İşte listem;

Her rengin güzel ama lacivert bir başka güzel..Barbour benim olmalısın.


Ah nedir bu kadınların çanta derdi.Ben kolay yolu bulmuştum : "Kipling". Pratik kullanışlı temizlemesi kolay ama öyle aman aman bir şıklık yok.Beni başka çanta cezbedemez diyordum aşağıdaki Tommy çantayı görene kadar.Bu arada aşağadaki omuz tipi olmayabilir.( detaylı yazayım da ne olur ne olmaz )


Listem kısa oldu bu sefer.Evrene mesajımı yollladım bakalım hayırlısı :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.