18 Kasım 2014 Salı

İnadım inat

Aşağıda kahvaltı sonrası çayımı aldım ..Güne başlamadan önceki son kontroller.Uçuşa hazırlanan pilot gibiyim :) Çay çok güzel güne başlamak için
Şamil arıyor.Daha önce ona söylediğimde çok güldüğü cümleyi  arabada işe giderken radyoda duyunca hemen telefona sarılmış. Annemin beni tanımladığı cümle..İnadım inat ...kanat :) Bende daha ne cümleler var dedim telefonu kapatırken.Şaşırıyor bazen cümlelerime.Nerden buluyorsun diyor..Evet nerden buluyorsun anne ?

Çay çok güzel demiş miydim ? Hatta kahveden daha güzel değil mi ? Yok bazen kahve de çok güzel.Ama çay başka.Çayı tarif eden bir şeyler yazmak isterdim.

Bağlandım.Yine bağlandım bir kitaba.Kara Kitap.Rüya yı merak ediyorum nasıldır acaba?  Orhan Pamuk un aklındaki Rüya nasıldı ? Sabahki uyuşukluğu üzerimden atmak için bir neden; kitabıma kavuşacağım diyip çıkıveriyorum evden.

Böyle gün boyu yazıp silsem, bana tad veren cümleler kurabilsem nasıl olur ?



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.