5 Şubat 2015 Perşembe

Cuma

Biraz uzun olmuş yazmayalı.Geçtiğimiz haftadan itibaren düşüncelerimin oturmasını bekliyorum.Heyecanlanmamaya ani karar vermemeye çalışıyorum.Bu kafa karışıklığında yazmak da gelmedi içimden.İşte biraz bunlamam nedeniyle geçtiğimiz hafta 1 gün izin alıp sabah çıkıp akşama kadar turladım.Hem işten hem evden uzak kalmak biraz kafamı dinlememe yardımcı oldu.Sabah kahvemi alıp gazete okumak ne lüksmüş bunu anladım.Uzun zamandır tek başına sinemaya gitmediğimi hatırladım .Bir aşk filmine girdim.Şimdiki aklım olsa Interstaller a girerdim ya neyse.Perşembe gününü kendime ayırıp ayda bir bunu yapsam ne güzel olur diye düşündüm.


Kafamda Bir Tuhaflık güzel gelmeye başladı.Heyecanla okuyorum artık. Mevlüt ün hikayesi kitabın yarısındna sonrası sürüklemeye başladı beni...
Bu arada hafta sonu Florya da Akvaryum a gittik.Abim ,Sibel ve biz.Balıklar , yağmur ormanı kalabalığa rağmen değişik geldi ve eğlendim.Sonlara doğru abmin yüzünün huzursuzluğundan depremi hatırladığını anladım.Sonları biraz hızlıca geçtik.Dönüş yolunda Hava Kuvvetleri Müzesi ne uğradık.Oraya uğrayınca morali düzeldi canım abimin.Uçaklarla çocuklar gibi bolca fotoğraf çektirdik.

Bu ara yine cilt bakım malzemelerine daldım.Yeni ürünlerimle ilgili başka bir post yazayım.Bişey diycem oturduğum masanın az ilerisinde Ercan kızına elbise dikmiş.Dün iş yerine getirdi.Muhteşem değil mi ?

Bu sitede de anlatımı varmış.Kenarda dursun belki bir gün denerim :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.