23 Şubat 2015 Pazartesi

Nezlemsi

Nezle gibiyim.Aldığım ilacın etkisiyle tüm gece uyumayı beklerken saat başı uyandım.Artık bebeğimle odaları ayırma vaktim geldi geçiyor.Huzursuz uyuyorum üstü açık mı değil mi kontrol etmekten...

Dün Koşuyolu pazarındaydık.Şamil in bu pazar alışverişini sevmesni  çok seviyorum.Bir şeyi alırken pat diye almıyor bana da soruyor.Çok tatlı :)

İlaç yine etkiliyor uyuştum. Beynim uyuşmuşken yazmak pek keyifli değilmiş.Zaten bu aralar ülke de pek keyifli değil.Tecavüz kurbanı Özgecan, Suriye de son toprağımız Süleyman Şah Türbesini kaybedip Suriye de başka bir yere nakledilmesi..Eylemlerde polislerin yetkilerini arttıran İç Güvenlik paketi...
Halimiz hal değil ya hayırlısı...






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.