30 Mart 2015 Pazartesi

Zamandan Sıyrılmak

Profilo nun yanındaki Starbuckstayım.Zamandan kopmuş gibi...
İngilitere vize başvurum sonuçlandı pasaportumu almak için beklemedeyim.Saat 10 da alacağım.

Bulutlu puslu havanın, saatlerin ileri alınmasının verdiği mahmurlukla kahve içerek ayılmaya çalışıyorum.Süpriz haberler var etrafımdaki insanlarda..Hayatlarında değişiklikler, değişiklikler...Ben ise bir hedefe kitlendim.PMP Sınavı.Umarım başarırım çünkü günlük çalışmalarım 1 saat i buluyor ya da bulmuyor..5 Haziran da gireceğim sınava.

Bahar yorgunluğu olsa gerek elim kolum kalkmıyor.Bunu kırmak için haftasonu deli gibi parklarda koşturdum Yiğit ile..Ya  saçlarına gömülsem gömülsem doyamıyorum.Nasıl birşey ?? Haftasonu arabada uyuklarken ellerimi sevip "Ne güzel ellerin annee..."" dediğinde hayatımda bugüne kadar alabileceğim en güzel iltifatı aldığımı düşündüm.Bundan sonra hiç bir iltifat  (ondan gelecek hariç) bu kadar  mutlu edemez heralde beni :) Bunları okur musun Yiğit, okursan geçmişte  seni evde bırakıp işe giderken gerçekten üzüldüğümü bil olur mu
İçimden bir yazar olacağın geçiyor..Kısmet :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.