4 Haziran 2015 Perşembe

Deniz,kum,güneş

Benim tatile ihtiyacım var sanırım nefes almak kafamı dinlemek birşey düşünmemek istiyorum bir süreliğine.
Bu akşam için üniversitedeki kızları davet ettim.Aksilik çıkmazsa gelecekler.
Şöyle üniversite moduna girip tazelenmek lazım.En son Londra seyahatinde Vildan la o günleri yaşamıştım :)
Hiç değişmemişsin Esra sanki araya 7-8 yıl girmemiş gibi dedi.
Sen de öylesin dedim.Gülüşü,gamzeleri ,gözlerindeki muziplik bile aynıydı.

Ah Vildan o komik dans videolarımızı kaybetmeseydim keşke.Kızlar beni bırakıp gittiklerinde ya da yaz okulunun  o sıcak yaz gecelerinde bizim evde az mı kikirdedik.Kulakları çınlasın çubuk pijamalarla ev sahibi Ramiz en unutulmaz anı:)


Gece geç vakitte eve geldiğimizde, hafif gürültümüz ve havai fişeklerin patlamasını gören Ramiz amca yataktan kalktığı gibi  kapı önüne binbir telaş gelmiş eşinin ismini sayıklıyordu."Zeliha nerdesin, trafo patladı yangın var "O halini hatırladıkça gülmemek elimde değil.

Ah yazmakla bitmez anılar..

Ne diyordum Deniz Kum Güneş..Daha 3 haftam var izne çıkmama.İlk defa araba ile uzun yolculuk yapacağız minik oğlumla.Bodrum Türkbükü bizi beklesin...






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.