29 Mayıs 2015 Cuma

Ürün Yönetimi


Başlığı okuyunca şaşırmayın.Yok hayır blogumun formatını değiştirmiyorum.Busines içerikler ve öneriler içeren bloglara imrenerek bakmakla birlikte beni rahatlatan şeyin  aklımdakileri not almak olduğunu bildiğim için ve açıkçası 'şimdilik'diğer türlüsünü beceremeyeceğim için bu şekilde yazmaya devam.

Başlığa gelince..Geçen haftalarda katıldığım bir eğitim bu.Beni çok etkiledi.Her zaman şöyle bir fikir patlatsam birilerinin hayatına faydam olsa diye düşünürken, eğitimde 'öncelikle kendi hayatınızı ne kolaylaştırırdı'yı düşünememi önerdi Sn Hakan Tetik.Ve bu kilit cümle kafamda bi ton ampulun (biliyorum çok hoş bir benzetme değil günümüzde) yanmasını sağladı.Birbirini tetikleyen düşüncelerle eğitim başında aldığım notları biraya getirdim ve eğitmenin bizden istediği gibi bir fikir çıkardım.20 kişilik sınıfta eğitimin 2. günü fikrim oylama ile birinci oldu.
Müthiş bir duygu!

Hemen takımımı oluşturdum.2  arkadaş (biri cinfikir, biri de cool) katıldı bana ve bugün Hakan Tetik eşliğinde 3. toplantımızı düzenledik.Fikir olgunlaşıyor oleyyy !!!

Fikrimi yazmayacağım.30 Haziran da yapacağımız bir sunum var.Tabiki web de aradığımda birkaç ilde yapıldığını gördüm.Hatta Belarus ta da. (Life).Demek ki yapılabilir birşey motivasyonu düşürmüyorum.


Çok hoş bir heyecan bu ! .ARGE yi şirketimin sadece isminde okumuyorum yaşıyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.