23 Ekim 2015 Cuma

Miniğim

Bir yeğenim olacak Şubat ta..Yiğit i kuaföre götürdüğümüz e-bebekte sanki bir kaç ay sonra benim bebeğim doğacakmışsına heyecanla yeni doğan alışverişi yaptım.İstedim ki minik yeğenimin ilk ıslak mendilini,bezini,biberonunu,emziğini,pişik kremini ben alayım.Bir kaç yıl önce raflara bakıp hangisini alsam dediğim bu mağazada öyle heyecanlıydım ki...

Keşke tekrar yaşayabilsem o günleri..Bir miniği kucağa almanın ne kadar zor ve ne kadar keyifli olduğunu bilip bunu yaşayamayacak olmanın üzüntüsünü  ve iyiki Yiğit'im var demenin huzurunu yaşadım dün gece...Biraz da buruldum....

Keşke ler ile süsledim sonra gecemi...Keşke ailem yakın olabilseydi, keşke bakacak güvenilir biri olsaydı...Keşke şartlarımız uygun olsaydı..aman ne diyorum ben.Şükür ki Yiğit im var.
Bir kardeşi olmadığı için üzülmemesini ümit ediyorum gelecekte....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.