16 Kasım 2015 Pazartesi

Hastasıyım

Nedendir bilmiyorum bu sabah Kürk Mantolu Madonna da okuduğum bir cümle aklıma geliverdi

 Bir insanın içindeki niyeti bildiğimizde ondan artık  korkmadığımızı, bütün korkuların aslında karşındaki insanın niyetini bilmediğimizden olduğu gibi benim şuan yazamadığım ama Sabahttin Ali nin ustaca döktürdüğü bir cümle idi.

Aradığım cümleyi bulamadım.

Sonra kitapta okuduğum derin cümleleri araştırmaya başladım.Kitabın hazine olduğunu bir kez daha anladım.Evet hastasıyım bu kitabın.

"Kafamın içinde ona söylenecek uçsuz bucaksız şeyler bulunduğunu hissediyordum, senelerce söylense bitmeyecek şeyler."

"Bir şey noksandı, fakat bu neydi? Evden çıktıktan sonra bir şey unuttuğunu fark ederek duraklayan, fakat unuttuğunun ne olduğunu bir türlü bulamayarak hafızasını ve ceplerini araştıran, nihayet, ümidini kesince, aklı geride, ileri gitmek istemeyen adımlarla yoluna devam eden bir insan gibi üzüntülüydüm."


"Başkasına merhamet etmek, ondan daha kuvvetli olduğumuzu zannetmektir ki, ne kendimiz bu kadar büyük, ne de başkalarını bizden daha zavallı görmeye hakkımız yoktur."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.