17 Mart 2016 Perşembe

İdefix le Aşk

Kitaplara verdim kendimi.Jesper Juul Çocuk Yetiştirme Rehberi kitabını bitirir bitirmez yeni bir kitaba başladım.TED gibi konuş.

TED hani şu milyonlar tarafından izlenen sunumların,konferansların yapıldığı Teknoloij,Eğlence,Dizayn ın baş harflerinden oluşan ,parlak insanların başka parlak insanları dinlemek için toplandıkları seminerler yani TED konferansları.İşte bu konferanslarda yapılan sunumların en başarılı olanları özenle seçilmiş ve yazar bu sunumların başarı sırlarını açıklamış kitapta...Bu sabah yine tahmin edeceğiniz gibi metro da okudum ilk sayfaları.Ve birden enerji dolu hissettim kendimi şu iç karartıcı günlerde.Terör malesef :(

İdefix ten sipariş verdiğim 4 kitaptan bir tanesi TED gibi Konuş.Diğerleri de şunlar :

Bülbül ü Öldürmek (Harper Lee)
30 Yaşında Kadın (Balzac)
Sineklerin Tanrısı (William Golding)

TED gibi konuş tan sonra Balzac ın romanına başlamayı düşünüyorum.Tabi evde odamda sırada bekleyen bir kitabım daha mevcut.Albert Camus Yabancı

Böyle işte umarım Yiğit te benim gibi kitap aşığı olur.Şimdiden kendi kendine kitap okuyormuş gibi yaparak resimleri yorumlarken görüyorum onu.Benim ses tonumu taklid ederek hemde !!
Ah saçların Yiğit  !! Koklamak öyle güzel ki :) Bana bunu yaşattığın için şükürler olsun Allah ım.

Kenan Doğulu konserinde belime sarılırken Saçların demişti Şamil içini çekip...
Şimdi ise onu kızdırmak için yüzünü gıdıkladığım bir araç olmuş :)
Ah zaman ne dönüşümlere kadirsin !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.