8 Mart 2016 Salı

Uyku

Yurtdışındaki bir araştırma sonucu aslında tiroid hastalıklarında verilen yapay hormon yerine beslenmenin düzenlenmesi sorunu ortadan kaldırıp gereksiz yapay hormon tedavisine gerek duyulmuyormuş.

Hadi bakalım
bugüne kadar hangi dr benim protein, c vitamini vs depolarıma baktı ? Bu depolardan kaynaklı hormonlarım düzgün salgılanmıyor ya da t4-t3 dönüşümüm gerçekleşmiyor olabilir.Hangisi bundan haberdar?

Şu alışılagelmişi uygulamada ustalığımıza hayranım.Türkiye de mutlu muyum ? Başıma gelen son bir kaç olay nedeniyle hayır değilim.Üst üste gelince de yaşanmaz artık buralarda noktasına geliyorum.Baharla birlikte hani şu yaşamda yanlışları hataları farkeden emekli amca modu var ya onu bırakmayı diliyorum.

İş mi ? Bu ara iç açıcı değil.Herşeyi yap ve herşeyi güzel yap.Olmuyor maalesef

Yiğit imin kokusu dışında herşey bi tuhaf bu ara.

Ne mi iyi gidiyor ? Uyku.Uyuyabiliyorum ve kafamı boş bırakabiliyorum en azından bu güzel...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.