15 Nisan 2016 Cuma

Sunum Ustası Olmak

Bu kadar iddialı başlık attığıma kanmayın lütfen.İddialı olmak benden biraz uzak ,çoğu zaman sadeliği tercih ederim.Ama okuduğum kitap,  sunumlara twitter dostu vurucu başlıklar koyulmasını tavsiye ettiği için ilk uygulamaları blogumda denemeye karar verdim.İlk olarak 3 kuralı ve twitter dostu başlık konusunu işledim : Sunum - Ustası-Olmak

Sadelik demişken ünlü sözü hatırlayalım :)

Sadelik üst düzeyde bir sofistikeliktir ..Leonardo Da Vinci

Gelelim kitabıma, TED Gibi Konuş

Bu kitabı almaya karar verdiğim gün bir toplantı sırasında gerginlikten sesimin titreyip hayata neredeyse küsüp ben bu sunum işini yapamayacağım galiba dediğim gündü.

Hani bazen kendinizi Mr Bean gibi hissedersiniz ya o gün o gündü.

Öyle hayat kurtaracağını düşündüğümden değil merakla ekledim sepetime..Ve satın aldım.

Sadece sunum yaparken değil sunum izlerken kendimi karşımdaki kişinin yerine koyduğumda bile kalbim hızla atmaya başlar.

Şimdi anektodlarla dolu bu kitabı keyifle okuyorum.Aslında okumak yetmez bol bol Ted konferansları dinlemek lazım.Sunum bu ne zaman başa geleceği bilinmez.




Sevgiyle kalın,


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.