15 Şubat 2024 Perşembe

Poğaça

Dünkü  pilates dersinde  kendi isteğimle talep ettiğim ağır karın çalışmalarını  "ay benim başım dönüyor sanırım" cümleleri ile tamamladım. 

Yağmur , soğuk ...Mor berem, uzun siyah parkam ve kar botlarını sürte sürte eve dönerken Ceviz Ağacı resmen bana göz kırptı. İçeri girdiğimde cennete düştüğümü hissedip poğaça simit profiterol alıp çıktım. Yolda yağmur yağarken yalpalayan vücudumla ağır ağır adımlarken açtım poşeti...Ah mis gibi kaşarlı poğaçanın birini kibar kibar yemeye başladım.Aman Allah ım nasıl bir keyif nasıl bir tat...

Sonra kesmedi...yiğit in okulunun önünden eve yaklaşırken ikinci poğaçayı da açtım. Onu da parça parça mideye indirdim. Eve geldim. Canım mis gibi çay çekti. Çayı demledim. Sonra poşeti tekra açtım ve simitsiz çay neye yarar diyerek simiti de yedim.

Pilates ve karın çalışması bende böyle sonuçlandı...Derse o kadar aç gitmemeliydim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.