5 Nisan 2024 Cuma

Carrie Bradshaw





Carrie Bradshaw


Benim için artık  2 tür insan var. Carrie Bradshaw'ı tanıyanlar ve tanımayalar. Ya da Sex And The City izleyeneler ya da izlememiş olanlar. Yeni yaşımla birlikte neden daha önce izlemedim dediğim beni hayata bağlayan dizinin 7.sezon 8.bölümünü dün bitirdim ve Carrie ile vedalaştım. Son bölümü açmadan önce çayımı hazırladım. Evet izlemeye hazırım dedikten sonra başladım ve  son bölümü göz yaşlarımla tamamladım.Carrie ile birlikte 4 kadıın tüm duygularını birebir yaşadım. Belki bu yaşımdan önce o duyguları çok anlamayabilirdim. Ama bu kadar duygunun empatinin beni getirdiği nokta kız arkadaşlarıma sıkı sıkı tutunmam gerektiği olduğu...Samantha , Miranda, Charlotte hayatımda izler bırakan kadınlar oldu artık..
Çok sevdiğim arkadaşım diziyi 3 kez izlediğini söylemişti.
30 lardan önce , 30 lu yaşlarda ve 30 yaşlar sonrası...

Bence en anlamlı olanı benim gibi 30 lar sonrasında izlemek ama öncesinde izlemek hayatıma mutlaka birşeyler katacaktı eminim !




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.