17 Şubat 2009 Salı

Pembe Gözlük


Salsa yı sevmeye, hissetmeye başladım.Önceden içimde kopan nerden geldim bu derse ne işim var, bu halimi bi gören olsa tavırları yerini ritme bıraktı.Sıcacık bir ortamda hissetmeye başladım kendimi, sevgi kelebeği misali :) O kadar kaptırmışım ki, bu sabah kursla ilgili fotoğraflara bakarken kendimi dans yarışmasında hayal ettim bir an.Ne muhteşem bir duygu.Yarışmada kendimi kaptırmış dans ediyorum.Herşeyden uzaklaşmış,herşeyi unutmuş...Pazartesi akşamları çok daha eğlenceli oldu artık benim için.Bir de abime yeterince vakit ayırabilsem.Bana vakit ayırmıyorsun dedi ,beni takacağı aklımın ucundan bile geçmezdi.Hadi canım "çok gezme" demenin tercümesi mi acaba bu :))

Bu arada kimsenin üzerine gitmemeye karar verdim.Kimseyi boğmaya hakkım yok , temelinde iyi niyetler olduğunu düşünsem bile..Pembe gözlükleri takma zamanı geldi, Çok fazla kurcalama içine de düşme ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.