25 Şubat 2009 Çarşamba

Bu da ikinci gün



Evet duygusal patlamaların olduğu ikinci günü yaşıyorum.Bu ruh hali yapışmış gibi biraz da..Tamamen çözülmüş gibi mi hissediyorum.Hayır hayır uzaklaşmak istiyorum bir süre.Hatta işe de gelmek istemiyorum.Beni etkileyen olumusuz bişeyler var etrafta onlardan sıyrılmak istiyorum.

Hatta bi süre yok olmak istiyorum.Bu sabah rüyamda olduğu gibi amaçsızca birden bilmediğin bi yere yokolmak.Yada Eternal Sunshine of the Spotless Mind daki gibi hafıza mı sildirmeli.Ufak şeyler geçmişteki sıkıntıları mı hatırlatıyor yoksa.Yoksa yoksa ne ?

1 yorum:

  1. yok olmak, puf diye, kolay değil dimi? yarın mecburen iştesin, ertesi gün mecburen iştesin, haftasonu ne yapacağını bilmiyorsun bile, falan filan... kafayı mesgul etmekten yorulmakta ayrıyeten bi dert.

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.