1 Eylül 2009 Salı

Koşturmaca

Sabah neye yorsam bilemedim o dizlerimdeki gerginliği ayakta duramayışları.Bişeyler var bugünde ama hayırlısı dedim çıktım yola.

İş yerimin güzel çamlıkları ile süslü yolunda ilerlerken yağmurdan sırılsıklam olmuş kurt gibi 3 köpek çamlıktan üzerime doğru koşarken çılgına döndüm.Çantamla köpeği kendimeden uzakta tutmaya çalışırken neden bana saldırıyor diye düşündüm.1 tane de değil 3 adet..Genelde oynamak için koşturmaz mı köpekler??Saldırırlar mış ayrıca.Ve ilginç olan şey ben köpeklerden korkma(zdı)m. Bir süre beni koşturduğunu biliyordum ve aklımdan geçenler :

*Ondan daha hızlı koşamam
*Beni ısırınca çok acır mı
*Ne istiyor acaba ?

Önüme çıkan ilk arabayı durdurup yardım istedim.Arabadan korkup uzaklaşan köpeklere de feci gıcık oldum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.