5 Ocak 2010 Salı

2010 'a Giriş



Ben bir türlü başlayamadım yeni yıla.Çevremde çoğu kişi yeni kararları sıralarken Haşmet Babaoğlu nun sözü dikkatimi çekti
"Köşeciler yeni yılda neler yapacaklarını anlatmaya başladılar. Listeler veriyorlar. İnsan okuyunca -be kardeşim bunları yapmak için takvimden bir yaprağın düşmesini mi beklemen gerek!- diye içinden söyleniyor " demiş....

http://www.sabah.com.tr/Yazarlar/babaoglu/2010/01/03/pazar_notlari

Ben çok tutmadım bu sözü..Önemli olan motive olmak .Nasıl ki iş değiştirirsin yenilenirsin, nasıl yeni bir eve taşınır yenilenirsin onun gibi işte..Tebdili mekan da nasıl ferahlık varsa zamanın değişmesi ile birlikte bir şeylerin değişebileceği umudunun yeşermesi o kadar güzel hisler veriyor insana...

Yeni yıl yeni kararların yılı olmalı tabikide.Bir önceki günün aynısını yaşıyorsan zarardasın diye boşuna dememişler.Ee bir önceki yılın da aynısı olmamalı. Durduğu yerde kalmamalı insan...Daha olgunluğa güzelliğe erişmeye bakmalı demiş büyüklerimiz.

Ben de karar yok mu ? Aslında ne kadar çok imreniyorum böyle kötü bir şeyi bırakıp yeni yıla girenlere...Misal arkadaşımın sigarayı bırakması. Ben de düşündüm, hiç mi kötü bir şey yok e tabiki de var. En öncelikli kararım şudur ki beslenmeme , cildime ve formuma dikkat edip sağlıklı yaşama ağırlık vereceğimm...Psikopat derecesinde değil tabi...Sağlıklı yaşam diye zombi gibi gezmeyeceğim etrafta..Herşey ayarında güzel..Dengeli yani...

Ay böyle yazı bitince de bir klişe hissettim kendimi ki sorma...dengeliymiş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.