8 Ocak 2010 Cuma

Bayanlara Özel :)


Bunca zaman kozmetiktir odur budur çiziktiriyorum meğer atladığım bir şey varmış
Bebak Acı Badem Sütü.Parayı saçıyorum ona buna...Meğer bu ekonomik ürünün makyaj temizleyicisi nemlendiricisi oldukça güzelmiş. .Bu kadar övülen ürün duymamıştım." Bebak Acı Badem Sütü" ne kapılarımı açıyorum...Hadi bakalım. Yarın almayı düşünüyorum bu ultra ekonomik ürünü.Bir de duydum ki yazın cilt parlaklığı için de bire bir miş. Çok eski bir ürünmüş kendisi.

Not : Ürün denendi.Makyaj temizleyicisi göz için kullanılamıyor.Ayrıca içeriğinde acı badem sütü esansı diyor.Nemlendirici ise vazelin görünümünde.Ben çok da memnun kalamadım.Ancak yazın güneş sonrası belki kullanabilirim.Parlaklık vermesi için.

4 yorum:

  1. Hımm hemen deniyorum yarın :)

    YanıtlaSil
  2. Güzel sonuçlar umuyorum acıbadem sütünden :))

    YanıtlaSil
  3. Alip denedin mi..
    Bi suru para veriyorum diger urumlere ben de alayim bir tane bundan ..:)

    YanıtlaSil
  4. Denedim denedim.Bebak Acı badem sütü makyaj temizleyicisini aldım.Ama arkasına dikkatli bakmadan almışım..İçeriği okuyunca hayallerim yıkıldı.Acı Badem sütü esansı yazıyor arkasında.Yani sadece esans için mi forumlarda çılgınlar gibi insanlar çok güzel demiş anlamadım.Cildimde çok da bir fark göremedim.Göz makyajını temizlemek için de kullanamıyorsun zaten.Ki bana en çok lazım olan kısmı oydu.Nivea nın temizleme sütüne devam ediyorum şuan.Göz makyajında da kullanıyorum hem onu.Daha iyi yani.Bana pek yaramadı.Ayrı bir konu açayım en iyisi ben bunun hakkında :)

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.