23 Ocak 2010 Cumartesi

Karlı Cumartesi


Kürk Mantolu Madonna yı bitirdim.İçim burkuldu...Yine vedalaşmak zor geldi bir kitapla.Hiç adetim olmamasına rağmen ikinci kez okumaya hazırım şuan.

Son sayfasını da ona yakışacak şekilde, en huzurlu anımda okudum.Üsküdar-Beşiktaş vapur hattında manzaraya dalmışken...Son görevimi yerine getirdim ve vedalaştık son sayfasıyla....

Seni unutmayacağım Kürk Mantolu Madonna , sayfalarına aldığım notlara da sık sık bakacağım.

Fazla duygu yüklemesi oldu şuan bende.Camın kenarında sandalyem, çayım, çekirdeğim...Ağır ağır yağan karı dalmış izliyordum...Düşüncelerden arınıp sadece duygularımı yaşamaya çabalarken bütün haftanın analizini yaptım farkında olmadan...Ne kadar çok konuşursam o kadar çok üzülüyormuşum hissine kapıldım...Camdan öylece baktım baktım durdum...

Söylediklerimi geri almayı düşündüm...Düşündüm durdum işte.Bu melankoli tüm gün devam etti gitti....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.