22 Ekim 2012 Pazartesi

Bayram Telaşları

-Doktorumu değiştirdim bugün ilk kez görücem heyecanlıyım !
-Bayram geliyor ailemi sevdiklerimi çok özledim heyecanlıyım !
-Bebişime bebek odası bakmaya devam, araba ve ana kucağı da bakıyoruz.Hele bir küvet beğendim çok çok güzel
-İki şehrin hikayesi heyecanımdan uzak kaldı beni benden almadı , bıraktım.Okuyamadım.Yeni kitap arayışları içindeyim.Güzel bi klasik bulacağıma eminim.Dostoyevski ye devam mı etsem ??
-Limango ve Trendyol dan aldığım bayram özel elbiselerim geldi.Denemek için sabırsızlanıyorumm
-Bayram bir iki gün ailelerle olduktan sonra çocukluk ve ilk gençliğimin geçtiği şehire yani zonguldak a gitme planımız var.Eğer gidersek anaokulumu da ziyaret edeceğim.2001 de bıraktığım şehrin nasıl olduğunu nelerin değiştiğini görmek beni şimdiden heyecanlandırıyor :)

Böyle işte seviyorum ben bayram telaşlarını ! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.