30 Kasım 2012 Cuma

Güzel günler


İçimden konuştuğumda beni duymanı isterdim :) Seni çok sevdiğimi daha dünyaya gelmeden (ki bence çoktan geldin) kalbime Allah tarafından sevginin verildiğini bilsen keşke..Sana dokunmayı bu kadar  isteyeceğimi hiç düşünmemiştim hamile kaldığımı öğrendiğimde..Başıma ne geleceğini bilmemenin tedirginliği ile birlikte karmaşık duygular içindeydim.Ta ki hareketlerini hissedene kadar.

Ah o gün dün gibi gözümün önünde.Babanın heyecanını bildiğimden hevesi kırılsın istemedim test sonucunu almaya gittiğimde. O yüzden yalnız görüştüm hemşireyle.Hemşire test sonucu 2 haftalık hamile olduğumu söylediğinde yüzüm bembeyazdı.Hem sevinçli hem şaşkın.Dönüp haberi babana verdiğimde gözleri dolmuştu mutluluktan..Seni ilk ultrasonda gördüğümüzde de öyle olmuştuk :) Pek bi duygusalmışız

Şu an 6. ayı dolduruyorum.Bu haftasonu annem,babam ve Şamil abim geliyor bize.Şamil abimin nişanı için alışveriş bahanesiyle bir araya geleceğiz.Böyle tatlı heyecanlar içindeyiz bu ara.Her şey yolunda şükür :)

Bu arada Ayşe Kulin "Veda" romanının son sayfalarındayım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.