4 Aralık 2012 Salı

Veda


Yok yok veda falan etmiyorum.Aldırmayın yazının başlığına.Ayşe Kulin in Veda sı bu.Yeni tamamladım romanı.Birkaç kelime yazmazsam olmaz roman hakkında :)

Kurgusu Ahmet Reşat Bey, Behice hanım ,Saraylıhanım , Mehpare ve Kemal in etrafında oluşturulan , Osmanlı nın son zamanlarında  konakta yaşananları anlatan güzel bir romandı Veda.Osmanlı son maliye nazırı Ahmet Reşat bey, Ayşe Kulin in ananesi Leman ın babası oluyormuş meğer.Ve hepsini de küçük yaşlarında görmüş.Ne kadar güzel.Romanın biyografik olması herbir karakterin yaşamış olduğunu bilmek ayrı bir keyif veriyor okurken.

Böyle işte bir kitap bitti ve yenisini aldım elime hemen.Bu sefer geçmişte değil günümüzdeyim.Zülfü Livaneli "Serenad" adlı romana başladım.Çok sürükleyici olduğunu söyleyebilirim.Hemen kendine bağlıyor.

Pıt pıtım hıçkırıklarıyla beni benden alıyor bu aralar.2-3 dk boyunca sanki kalbim karnımda atıyor.:) Bu ritmik hareketlerin hıçkırık olduğunu öğrendim.Gözümde canlandırıyorum onu hıçkırırken.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.