17 Aralık 2015 Perşembe

Sen ve ben

Çok fazla farklı noktalarımız olsa da çok da benziyoruz aslında..Sen ve ben demek istedim bugün o yüzden
İkimiz de hardal rengini çok fazla sevmeyiz
Kalabalık seni de beni de rahatsız eder
İkimiz de gülmeyi çok severiz.Ben geyik yapmayı da çok seviyorum sen bazen tahammül edemesen de
Renkler psikolojimizi çok fazla etkiler,kıyafetler de.Mesela bej ile mavi uyumunu senle sevdim
Düzenli olmayı seviyoruz sen de ben de.Ev dağınıksa bir yerden tutup düzeltmeye başlıyoruz birden
Güzel yemekler senin de benim de ilgimizi çekiyor
Herşeyden önce aynı kültürü soluduk çocukluktan beri, aynı kurallar aynı dil...
Güzel melodilere sen de ben de aşığız

Aynı ortamlarda  birbirimizi tanımadan bulunup belki birbirimizi görüp umursamayıp , günün birinde hayatımızı birleştireceğimiz aklına gelir miydi hiç ?
Hayat bi mucize...
Aradığını bulmak şans...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.