9 Aralık 2015 Çarşamba

Za za za

Böyle saçma bir başlıkla başlamak istedim güne.Sabah saatleri.Ortalık gece gibi iken uyanıyorum servisi duşta iken  kaçırıyorum.Apar topar çıkıyorum metroya biniyorum.Metro da soru çözüyorum (hani şu tekrar gireceğim sınav var ya )Küçükyalı da metro servise binip işe geliyorum.Makyajımı yapıp kahvaltı yapıyorum çayımı yudunlarken bloguma ve maillerime bakıyorum.

Hayat böyle akıyor.Yiğit bu aralar bana tavırlı.Nedenini anlamadım.Muhtemelen bir yerde beni yanlış anladı.Babasına söylenirken kendi üzerine alınmış olmasından korkuyorum.Geçer dimi çabuk ?
Artık kakaosuz sade süt içmeye başladı.Aylardan Aralık yıl sonu.Sonra yeni bir yıl.Bahar Yaz derken mevsimler de geçecek.Büyüyecek yavrum.Şimdeiden doğum gününü planlamaya başladım.

Yiğit seni çok seviyorummmm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.