4 Şubat 2016 Perşembe

Ankara

Çok seviyorum böyle bakışı hayatı değiştirme gücü olan kitapları.Evrenden Torpilim Var beni değiştiriyor.Hani olur da biri okumak ister böyle övünce de keyfi kaçar insanın çok iyi çok güzel denince bir itici gelir o kitap.Heh işte ben onu yapmak istemiyorum şuan.Okuyun da demiyorum.Değişik diyorum anlayın.

İşte bu kitapla birlikte bir tohum yerleşti içime.Hayatımı değiştirme gücüne sahip olduğumu farkettim.Bakalım gelecek nasıl şekillenecek

Kahve içmeden o güne başlayamıyorum diyen arkadaşıma şaşırarak gülerdim.Şimdi benim de tetikleyicim kahve oldu.

Başlık neden ankara derseniz onu yazmayacağım.Ankara olsun istedim.Bana bir şeyler hatırlatsın istedim.Çünkü bir hedef var.Hedefler olmadan hayat ot gibi olurdu.Yazarsam komik olur ya...

Ve bu sona gelirken diyorum ki yaşam fışkırsın her yerinizden :)
Yarın annem babam geliyor diye mi bu coşku ? Seviyorum herkesi herşeyiiiiii

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.