18 Şubat 2016 Perşembe

Kozlu





Sibel in 14 şubatta doğum yapması ile Ereğli ye gittik.Güzel meleğim pamuğum Çağan ile ilk görüşte aşk yaşarken Yiğit imin kızgın bakışlarına şahit olup hemen kendime geldim.

Ereğli de gece abimlerde kalıp ertesi sabah Zonguldak yoluna düştük.Virajlı yollardan geçerken heyecanım doruktaydı.Tünellerden geçerken Ilıksu , değirmenağzı plajlarını gösterdim heyecanla Şamil 'e.Tünelden yürüyerek geçip plaja nasıl indiğimizi anlattım.Fatih sitesindeki Çınar Yapı evlerine gittik sonra.11 ile 18 yaşları arasını geçirdiğim bu apartmana bakıp o zamanki hallerimi düşündüm.

Sonra kendimi bildiğim andan itibaren 11 yaşıma kadar yaşadığım Kozlu daki evimize gittik..Sarı kırmızı boyanmış evin ilk katıydı bizim ev.Yanında avukat Rasime teyzelerin terkedilmiş evi hayal kırıklığı yarattı .Evimizin yanında Gülizar teyzenin yaptırdığı koca apartman ile birlikte ,pancar,ay çekirdiği,incir,mısır yetişen bahçesinden eser kalmaması  2.bir hayal kırıklığı oldu. Korkarak küçük bahçeye girdim.Ev sahiplerimizin İstanbul a taşındığını öğrendim sonradan.Zaten dışarıdan bakıldığında çok terkedilmiş görünmese de pek hayat yok gibiydi.
Yiğit babası ile kaldığında bahçeyi gezip çocukluğumu düşledim.Çok iyi geldi buraları tekrar görmek.Gerçek dışı bir mekanda geçmiş  gibi hatırladığım çocukluğum gözümde canlandı tekrar...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.