16 Haziran 2016 Perşembe

Diğer elime de dokun

Neden nasıl oluştu bilmiyorum çok uzak zamanlarda vücudumun herhangi bir yerine dokunulduğunda simetrisi olan tarafına tekrar dokunur ya da bunu yapan başkası ise  tekrar dokunmasını isterdim..aman tanrım neler atlatmışım :)))

Yo yo gayet  sağlıklı bir bireyim :) Hatta etrafımdaki çoğu insandan daha sağlıklı düşüncelere sahibim.

Neyse bunu farkeden babamın bu tuhaf takıntıyı yenmem için  uğraştığını hatırlıyorum.Annemin de çok umursamadığını ama karşımdakinin  talebimi reddettiğinde sinirlendiğimi hatırlıyorum.Diğer elime de dokun diğer omzuma da dokun gibi..

Bunlar tamamen hafızamdan silinmişken genlerimin oğluma aktığı anı gördüğümde, evet gördüğümde bunu nasıl ifade edeceğimi bilmiyorum ama aklım başımdan gitti diyebilirim.Tam olarak aynısı değil.Söylediği bir cümleyi aynen tekrar etmem ya da bir eksik fazla ifade takınmamam onun kontrolu altında olmamı istediğini görüyorum.

Duyguları gözlerinden akan bir insan olduğum için dün okulun psikologu telaşımı anlayıp yardımcı oldu.Yiğit i yakından gözlemleyecek.Fazla mı titizleniyorum ? Hayır sürekli takip etmeliyim...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.