10 Haziran 2016 Cuma

Yabancı

Başlığı yazarken henüz bitirdiğim Yabancı kitabını yazmak niyetindeydim ancak baktım ki her kelime seni hatırlatıyor..

Yabancı , bu kitap gibi sen de bir kitapla girdin hayatıma..Tek bir kitabın hayatımı değiştireceğini bilseydim başlar mıydım ? Kitap bahane miydi ? Hiç birini bilmiyorum tek bildiğim yazmaya seninle geri döndüğüm....

Albert Camus nun tek solukta okunası kitabıydı benim için Yabancı.Topluma yabancılaşmanın, kendine yabancılaşmanın insanların o kalıplarına giremeyişin hikayesiydi Yabancı.

Üstüne aşağıdaki  linkteki yazıyı okumamın kitabın son sayfasına geldiğim güne denk gelmesi.. Hepsi bir tesadüf mü ?

http://istiraki.blogspot.com.tr/2014/10/aysen-grudadan-mehmet-piskine-kendimi.html


Kalıbınıza ... diyesim geliyor nasıl olduğumuzu değil nasıl göründüğümüzü önemsediğimiz sürece kendimize dışarıdan bakacak kadar önem atfettiğimiz sürece sonumuz maalesef onunla aynı..






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.