13 Mart 2009 Cuma

Bahar geliyor musun gelmiyor musun ?


Tam da ısınıyoruz artık incecik tişötleri giyeceğiz derken pat diye bi soğuk hava aldı başını gidiyor.Tamam yavaş yavaş gelsin bahar ama geldiği gibi de gitmesin...Doya doya yaşayalım , yeni açan bahar dallarının güzelliğini..Henüz olmuş ekşi erikleri ağaçtan toplayıp tuza banarak yiyelim.
İstanbul-Düzce seferleri sıklaşacak bu bahar.Haftasonları doğaya doymak istiyorum.Zaten son yıllarda kiraz mevsimine geç kalışım içimi burkuyordu hep. Ananemin arka bahçesindeki kirazları tırtıklanmış, çürümeye yüz tutmuş ,kurda kuşa yem olmak üzere görüp, "geç kaldım, seneye artık .." hayıflanmalarıyla kendimi avutup durmaya son !
Baharda erikleri, temmuz başı kirazları, ağustos ta cevizleri ,son baharda soba üstü kestaneleri kaçırmak yok!

Babamın, üzüm bağıyla süslediği kamelyasının tadını da çıkarmak istiyorum..Hele ektiği çilekleri gururla tattırmak da bir başka zevk onun için :) Üzüm yapraklarını annemle toplayışını görmeliyim.Hiç acele etmeden bir şeye yetişmeden yaşamalıyım bu baharı..
Ot ,böcek korkusu olmadan dalmalıyım bahçeye (beni böyle görse eminim çok sevinir, kucağında ordan oraya atlatmak zorunda kalmazdı babam).Ben yaşamaya hazırım seni bekliyorum Bahar..

Not: Kazakistan gezisi Pazartesi ye ertelendi.O yüzden burdayım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.