31 Mart 2009 Salı

HolidayInn Almaty


Yeni, modern ama bir o kadar da pahalı bir otel Holiday Inn Almaty. Daha ilk adımını atar atmaz şirketin ödemesi dışında 200$ depozito veriyorsun hadi onu geçtim yemekler dudak uçuklatıyor.Basit bir hamburger bile 3200 Tenge.Bu da 35 TL ye yakın bir miktar.Şaka gibi...Ama hakkını da verelim şimdi.Çeşit az olsa da yemekler lezzetli .Sabah kahvaltıları fena değil. Akşam yemeği olarak "nasi goreng" listemde en üst sırada yer aldı. Üzerinde kızarmış tavuk budu ve yumurta olan karidesli pilav.Bir çeşit endonezya yemeği.

Sanırım yavaş yavaş alıştım Kazakistana.Ya da İstanbula dönüşün yaklaşıyor olması mı rahatlamama neden oldu bilmiyorum.Aslında hava güzel olduğunda burası da yaşanabilir bir yer diyorum içimden.Sadece yaşanabilir diyorum sonra.Nefes alıp verirsin ve yaşarsın. O kadar...
Bu arada öğrendiğim diğer Rusça kelimeler:
Niet: hayır (Bu kelimeyi genelde havaalanında üzerime üzerime gelen taksicilere kullanıyorum )
haroşo:güzel
da : evet
Da da da farkındayım. İlerletmem lazım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.