18 Mart 2009 Çarşamba

Sbasiba !



Bugün kar yağıor Almaty de. Soğuk bir gün.Burdaki insanlar ilk geldiğim zamanlardan daha normal geliyor şimdi.Gayet sıcakkanlı davranıyorlar ve gülümseyen yüzleri var.Bembeyaz tenleriyle ortada dolaşan rus güzeller ve kahküllü yuvarlak yüzlü kazaklar. İlginç bir yer burası...Bazı Türkçe konuşan kazaklar ve cool görünümlü ruslar iç içe geçmiş ve ortaya farklı bir millet çıkmış :)

Kaldığımız otelin ismi Holiday Inn.Yeni yapılmış hoş ve temiz.Wireless için para ödemiyoruz.Türk kanallarını izlemek keyifli ancak 4 saatlik fark ,dizileri izlememe engel oluyor.Çoktan uykuya dalmış oluyorum :)

Burda taksi olmaması gelen geçen arabalara otostop çekmemiz şehrin garipliklerinden.Herkes Rusça biliyor ve Rusça bilen burda eminim çok rahat ediyordur..Tek kullanabildiğim Rusça kelime Sbasiba (teşekkür ederim). Daha da ilerleticem.Öğrenmek için güzel bir blog buldum :
http://rusca-dersleri.blogspot.com/

Gelmeden önce develüasyon olmuş burda.Ve Bir kaç ay önce buraya geldiğimde 50 euro karşılığı, 7500 Tenge alırken , şimdi 9500 Tenge alabiliyorum.Benim işime yaradı ancak Kazakların bundan çok da memnun olduğunu düşünmüyorum.

Gelişmelerle karşınızda olucam :)

1 yorum:

  1. Rus alfabesini gördükten sonra ben vazgeçtim, ingilizce yeterli şimdilik :) Taksi durumu da çok ilginç gerçekten. Tanımadığın insanın arabasına biniyorsun :)
    Yurt dışında olmana rağmen dizileri izleyememen de çok üzücü ve düşündürücü :)

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.